Back office / Customer Service Castellgali (Barcelona)
- Castellgali (Barcelona)
- Inscripción cerrada
Al menos 3 años de experiencia
Retribución sin especificar
Atención al cliente
Administrativos y secretariado
Empleado/a
1
12
Contrato Indefinido
Completa
Proceso de selección continuo.
Des d’IMAN Temporing estem buscant un/a Back Office / Customer Service per a una empresa industrial ubicada a Castellgalí. Busquem una persona amb experiència en atenció al client i tasques de Back Office / Customer Service, que provingui d’entorn industrial, amb coneixements de SAP i bon nivell d’anglès. TASQUES: - Atenció i seguiment de clients (telefònic i per correu electrònic) . - Gestió de comandes, incidències i reclamacions. - Introducció i seguiment de dades al sistema SAP. - Coordinació amb els diferents departaments interns (producció, logística, comercial) . - Tasques administratives pròpies del departament de Back Office.
Experiència prèvia en Back Office i/o Customer Service. Experiència en empresa industrial. Coneixements demostrables de SAP. Nivell d’anglès mínim (ús habitual) . Preferiblement residència a la zona. Imprescindible vehicle propi per accedir a les instal·lacions.
Incorporació a partir de març - abril. Contracte a través d’IMAN Temporing i posterior incorporació a l'empresa. Jornada presencial al matí i teletreball a la tarda. Possibilitat de jornada de 6h o 8h, segons disponibilitat del perfil. Horari: - De dilluns a dijous: 8: 00 a 17: 30 h (amb pausa per dinar) . - Divendres: 8: 00 a 15: 00 h. Sou brut anual: entre 28. 000 € i 30. 000 €, en funció de l’experiència. Bon ambient de treball en empresa consolidada.

Formación Relacionada
Para crear una alerta debes iniciar sesión o regístrate
¡Gracias por escribirnos!
Una empresa ha indicado que tu CV está desactualizado. Actualízalo!!!
No estás recibiendo correos de alertas de empleo.
Pulsa aquí para activar la recepción de ofertas en tu email
A partir de ahora recibirás las ofertas en tu email
Si tu alerta la recibes por email comprueba tu bandeja de correo no deseado o spam
En estos momentos no podemos crear tu alerta
Por favor, inténtalo de nuevo transcurridos unos minutos
CV actualizado
CV desactualizado