
')}.multiple-items .slick-arrow.slick-prev:before{background-image:url('data:image/svg+xml;utf8,')}@media screen and (max-width:767px){.accordion-handler:after,.accordion-handler.active:after{content:'' !important;font-size:.8rem;width:2em;height:2em;background-size:cover;display:block}.accordion-handler:after{background-image:url('data:image/svg+xml;utf8,')}.accordion-handler.active:after{background-image:url('data:image/svg+xml;utf8,')}}
Al menos 1 año de experiencia
Entre 25.000 y 26.000€ Brutos/anuales
Ingeniería y producción
Profesionales, artes y oficios
Empleado
1
15
Contrato De duración determinada
Completa
Duración de la oferta: hasta el 19/04/2025.
Empresa del sector metal·lúrgic situada a Mataró busca un/a Operari/a de Mecanitzat per incorporar-se al seu equip. Busquem una persona amb experiència en tallers mecànics, coneixement en eines de mesura mecànica i domini de màquines tradicionals com trepants, premses i altres equips de mecanitzat. Funcions: Ús d’eines de mesura per garantir la precisió en les peces mecanitzades. Manipulació i ús de màquines tradicionals com trepants, premses i torns manuals. Interpretació de plànols i ajustos segons les especificacions tècniques. Control de qualitat de les peces fabricades. Manteniment bàsic de les eines i màquines de taller.
Experiència prèvia en tallers mecànics. Coneixements en eines de mesura mecànica (peu de rei, micròmetres, calibre, etc.). Domini en màquines tradicionals com premses i trepants. Capacitat d’interpretació de plànols tècnics. Persona responsable, detallista i amb capacitat de treball en equip.
Contracte estable després d'un període inicial per ETT. Lloc de treball a Mataró. Jornada completa de dilluns a divendres. Salari segons conveni i experiència aportada. 14,78 BRUTS/HORA Possibilitat de creixement i formació dins l’empresa.
Formación Relacionada
Máster en Comunicación y Marketing de Moda. Branding, Eventos y Sostenibilidad
UIC Barcelona. Universitat Internacional de Catalunya
Curso Preparatorio para las Pruebas Libres de Ciclo Formativo de Grado Medio en Confección y Moda
MasterD Escuelas Profesionales
Para crear una alerta debes iniciar sesión o regístrate
¡Gracias por escribirnos!
Una empresa ha indicado que tu CV está desactualizado. Actualízalo!!!
A partir de ahora recibirás las ofertas en tu email
Si tu alerta la recibes por email comprueba tu bandeja de correo no deseado o spam
En estos momentos no podemos crear tu alerta
Por favor, inténtalo de nuevo transcurridos unos minutos